1. Definiții

1.1. “Furnizorul” se refera la S.C. GROUPKONS QUINNS S.R.L (J13/2369/2012, CUI:  RO 30857494, sediul social: Str. Fagetului, nr. 144, bl. ST2, sc. B, ap. 37, Constanta, Romania,
1.2.  “Cumpărătorul” se refera la orice entitate (persoana fizica, persoana juridica, sau organizatie) cu care furnizorul incheie o tranzactie.
1.3. “Produsele” se refera la orice obiect sau serviciu a caror subiect face parte din prezentul contract.
1.4. “Condiții” se refera la termenii și condițiile standard de transfer al proprietatii ce rezultă din prezentul document.
1.5. “Prețul” se refera la valoarea monetara CU TVA a produselor tranzactionate.
1.6. “Contractul” este documentul care atesta transferul de proprietate al produselor de la furnizor la cumparator.
1.7. “ Zi lucrătoare” se refeara la zilele calendaristice cuprinse intre Luni si Vineri inclusiv, cu exceptia zilelor de sarbatori legale precum Craciun, Paste, Anul-Nou si altele asemanatoare, declarate ca nelucratoare de oficialitati.
1.8. “Înscrisuri” se refera la orice forma de comunicare in scris (ex.: mesaj text telefonic, fax, e-mail, etc)

2. Condiții generale

2.1. “Cumpărătorul” comandă și este de acord să achiziționeze, iar “Furnizorul”  acceptă să vândă  “produsele” ce fac subiectul  acestor termene și condiții.
2.2. Nici o variantă sau modificare ori înlocuire a acestor condiții ( chiar dacă sunt incluse în documentul de comandă)  nu vor fi obligatorii dacă nu vor fi explicit acceptate de către “Furnizor” în scris.
2.3. Acest Contract înlocuiește orice întelegere scrisă sau verbală, reprezentare sau acord  între “Vânzător” și “ Cumpărător” ( inclusiv cu personalul de vânzări al “ Furnizorului”) privind “Produsele”.
2.4. Este responsabilitatea cumpărătorului să verifice și să se asigure că detaliile referitoare la comandă sunt corecte și să pună la dispoziția “Furnizorului” informații privind scopul în care intenționează să utilizeze produsele.
2.5 .”Furnizorul” poate furniza estimări cantitative de produse, dar acestea vor fi doar orientative. Este în sarcina cumpărătorului să se asigure că a comandat cantitatea corectă de produse. ”Furnizorul” nu va fi răspunzător pentru orice deficit sau surplus de produse.
2.6. În situația în care produsele sunt livrate conform unui model ce presupune diferite dimensiuni ale produselor, pentru completarea modelului “Furnizorul”  își rezervă dreptul de a livra modelul ca un întreg și nu parți componente ale acestuia.

3. Cotațiile de preț

3.1. Dacă nu sunt modificate sau retrase cotațiile date de “Furnizor” sunt valabile doar 30 de zile.  Cotațiile “Furnizorului” nu reprezintă o ofertă ci  doar o invitație către cumpărător să comande  produse în cadrul acestor termeni contractuali.
3.2. În cazul în care cumpărătorul primeste vreo înștiintare de modificare de preț, cumpărătorul poate anula comanda fară penalități notificând în scris “Furnizorul” în maxim 2 zile lucrătoare.
3.3. Dacă o comandă ce a fost acceptată de către “Furnizor” este fie anulată, fie modificată de către cumpărător, atunci acesta va fi răspunzător să plăteasă “Furnizorului” toate costurile, pierderile sau cheltuielile rezonabile suportate de către “Furnizor” ca rezultat al anulării sau modificarii comenzii.

4. Prețuri și condiții de plată

4.1. Prețurile sunt supuse modificărilor sau anulărilor fără notificare.
4.1.(a) Preturile nu includ TVA. Sunt exprimate în Euro şi vor fi calculate la cursul de schimb al BNR din data facturarii.
4.2. Comenzile pot fi acceptate doar conform condițiilor din acest contract, iar mărfurile vor fi facturate la prețurile în vigoare la data plății.
4.3. Dacă nu există termene agreate în scris între “Furnizor” și “Cumpărător” termenele de plată sunt după cum urmează:
4.4. Pentru toate comenzile plata trebuie facută integral, iar banii sa fi ajuns în contul bancar al “Furnizorului” înainte de ridicarea comenzii.
4.5. Raspunderea pentru plata produselor apare odata cu lansarea comenzii, “Furnizorul” îşi rezervă dreptul de a anula unilateral comanda dacă “Cumpărătorul” nu achită contravaloarea acesteia în maxim 7(şapte) zile lucrătoare.
4.6. Comenzile speciale trebuiesc plătite integral la acceptarea comenzii și o dată lansată comanda aceasta nu mai poate fi anulată.
4.7. Orice produs cumparat ex-display sau la ofertă specială este vândut la vedere iar raspunderea revine în sarcina “Cumpărătorului” în ceea ce priveste calitatea din momentul achiziționării. Pentru aceste produse nu se acceptă returur.

5. Informații despre produse și mostre

5.1. Toate descrierile, imaginile (fie tipărite, fie afișate pe internet), reclamele și specificațiile sunt cu scopul de a da doar o descriere aproximativă a produselor, iar acuratețea lor nu este garantată de către “Furnizor”.
5.2. “Furnizorul” nu este raspunzător privind respectarea variațiilor naturale și geologice ce pot surveni în ceea ce privesc culoarea, textura, marcajele, dimensiunile dintre loturi, acestea fiind dincolo de controlul “Furnizorului”.
5.3. Mostrele sunt furnizate în mărimi, texturi și variaţii de culori în limite tolerate de către “Furnizor”.

6. Procesul de comandă

6.1. Clientul” selectează produsele, cantitățile solicitate prin intermediul formularului de comandă și se înregistrează pe site completând/actualizând datele de identificare necesare formalităților de comandă; trimite comanda către „Furnizor” prin intermediul formularului on-line.
6.2. Comanda este recepționată de unul din consultanții „Furnizorului”, acesta va contacta „Clientul” pentru validarea comenzii, timpului de livrare și a modalității de transport.
6.3. Dacă sunt modificări, actualizări rezultate din discuția telefonică „Clientul” va primi un formular de comandă actualizat care poate fi confirmat/amendat de „Client”.
6.4. Comenzile confirmate de „Client” vor fi transmise „Furnizorului” on-line sau pe mail la adresa: comenzi@stoneoutlet.ro, după primirea comenzilor „Furnizorul”  va genera o factură proformă.
6.5. „Clientul” va achita factura proformă, iar după confirmarea primirii banilor în contul „Furnizorului” comanda va fi procesată și livrată.6.6. „Clientul” se poate informa din contul său despre stadiul comenzii sau contactand telefonic consultantul „Furnizorului”.
6.6. „Clientul” se poate informa din contul său despre stadiul comenzii sau contactand telefonic consultantul „Furnizorului”

7. Inspecția, raportarea pagubelor și recepția

7.1. “Furnizorul” se asigură că toate produsele sunt expediate cu un sigiliu. Daca acesta este alterat în vreun fel sau altul, vă rugam să nu acceptați livrarea produselor și anuntați urgent “Furnizorul”.
7.1.(a) Produsele livrate “Cumpărătorului” trebuiesc verificate imediat la momentul livrării și orice deteriorare, deficit, inadvertențe de produs trebuiesc înregistrate pe foaia de transport a firmei  de transport. Foaia de transport neverificată sau în care nu s-au înregistrat neregulile va fi luată în considerare ca acceptată și “Furnizorul” nu va lua în considerare reclamațiile ulterioare.
7.1.(b) Faceti poze produselor deteriorate și transmite-ți-le “Furnizorului” în 48 de ore alături de o declarație scrisă privind pagubele pentru a putea permite “Furnizorului” să transmită plângerile către partenerii săi.
7.2. Dacă sunt confirmate și acceptate de către “Furnizor” produsele deteriorate, deficitele și inadvertențele, atunci când exista posibilitatea, acestea vor fi remediate în următoarele 14 zile lucrătoare în funcție de disponibilitate și transport.
7.3. “Furnizorul” își rezervă dreptul de a nu înlocui produsele deteriorate dacă acestea reprezintă mai putin de 5% din întreaga comandă.
7.4. Se considera ca acceptate de către “Cumpărător” produsele ce nu au fost returnate sau respinse în decurs de 5 zile lucrătoare de la livrare

7. Inspecția, raportarea pagubelor și recepția

8.1. În situația nefericită în care “Cumpărătorul” nu este multumit de marfa livrată, acesta are dreptul statutar de a anula prezentul contract în decurs de 15 zile lucrătoare de la livrare (excepție fac comenzile speciale).
8.2. Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumparare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
8.3. Astfel, “Cumpărătorul” are dreptul să notifice în scris “Furnizorul” că renunța la cumparare, fără penalitați și fară invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
8.4. Renunțarea la cumpărare în termen de 15 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier/transportatori parteneri ai “Furnizorului”.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit).
8.5. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de “Cumpărător” iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
8.6. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestuia în stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperirea diferenței de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Această clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, în cazul achizitionarii de produse de pe site-urile marca Hera Store  folosind tehnicile de comunicare la distanța, aplicăndu-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
8.7. După 15 zile lucrătoare nu mai sunt acceptate retururi. În circumstante excepționale mărfurile pot fi păstrate în custodie, caz în care se percepe o taxa de magazinaj plus alte eventuale taxe de transport şi manipulare.
8.8. Plata produselor din coș se poate realiza online prin card bancar (prin PlățiOnline) sau ramburs la curier (Fan Curier).