Suport clienti
Hera Store - Articole si materiale handmade
ONLINE
COMENZI
În funcție de disponibilitatea tehnică poți efectua o comandă prin
telefon, sau pe chat-urile prezente pe hera-store.ro accesând ferestrele
precum Whatsapp Chat si Facebook Chat. Categoric cea mai sigura solutie
este sa comanzi Online prin intermediul platformei hera-store.ro
In cazul comenzilor in care produsul/produsele nu sunt pe stoc, clientul va fi contactat telefonic pentru a ii se comunica termenul aditional de asteptare pentru efectuarea comenzii. Avand 3 transporturi saptamanal din Grecia, termenul nu poate depasi 1-2 zile lucratoare in plus fata de cele 3 zile lucratoare din termenul prestabilit pentru comenzi.
Daca produsele comandate sunt in stoc, comanda va fi expediata in aproximativ 5-7 zile lucratoare de la momentul plasarii comenzii. In cazul in care se vor intampina probleme cu expedierea si termenul de livrare va depasi termenul prestabilit, vei fi contactat telefonic.
In cazul in care doresti sa inlocuiesti comanda initiala ne poti contacta prin urmatoarele metode:
Prin e-mail : [email protected] sau [email protected]
Prin apel telefonic la numarul : 0790 733 823
In cazul in care comanda initiala nu a fost expediata si produsele cu care inlocuim produsele din comanda initiala sunt pe stock, nu exista nici un cost suplimentar. In cazul in care produsele nu sunt pe stock, se va adauga un termen suplimentar de livrare a comenzii si vei fi contactat prin e-mail si/sau telefonic pentru informatiile suplimentare.
In cazul in care comanda initiala a fost expediata, se poate aplica politica de retur de 15 zile de la momentul primirii comenzii, atata timp cat produsul/produsele sunt in conditii bune, iar costurile returului vor fi suportate de catre client.
In cazul in care eroarea de comunicare este din partea noastra, vom suporta costul returului dar si inlocuirea produselor cu cele corecte.
In cazul in care eroarea de comunicarea este din partea clientului si atata timp cat produsul/produsele sunt in conditii bune, se poate aplica politica de retur de 15 zile de la momentul primirii comenzii.
In caz in care doresti sa anulezi o comanda, ne poti contacta prin urmatoarele metode :
Prin e-mail : [email protected] sau [email protected]
Prin apel telefonic la numarul : 0790 733 823
In cazul in care anularea comenzii se face pana la momentul expedierii comenzii, nu exista nici un cost suplimentar.
In cazul in care anularea comenzii se face dupa momentul expedierii comenzii, se aplica termenul de retur de 15 zile, starea produselor impecabila si costul returului va fi suportat de catre client.
- Plată cu cardul – Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
- Plată ramburs la curier – Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va aparea pe extrasul de cont cu numele hera-store.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.