Simplificam traseul unei comenzi online!

Cum comand?

În funcție de disponibilitatea tehnică poți efectua o comandă prin telefon, sau pe chat-urile prezente pe hera-store.ro accesând ferestrele precum Whatsapp Chat si Facebook Chat. Categoric cea mai sigura solutie este sa comanzi Online prin intermediul platformei hera-store.ro

In cate zile pot fi livrate produsele care "NU" sunt in stoc?

In cazul comenzilor in care produsul/produsele nu sunt pe stoc, clientul va fi contactat telefonic pentru a ii se comunica termenul aditional de asteptare pentru efectuarea comenzii. Avand 3 transporturi saptamanal din Grecia, termenul nu poate depasi 1-2 zile lucratoare in plus fata de cele 3 zile lucratoare din termenul prestabilit pentru comenzi.

In cat timp se vor livra produsele comandate?

Daca produsele comandate sunt in stoc, comanda va fi expediata in aproximativ 3 zile lucratoare de la momentul plasarii comenzii. In cazul in care se vor intampina probleme cu expedierea si termenul de livrare va depasi termenul prestabilit, vei fi contactat prin e-mail si/sau telefonic.

Care este politica de retur?

În funcție de circumstanțele returului, clientul sau compania vor suporta costurile transportului de retur.
Condiția principală efectuării unui retur este ca produsele să ajungă înapoi în condiții corespunzătoare.

Un retur se efectuează în termenul a 15 zile lucrătoare de la data livrării articolelor. Data returnării reprezintă ziua în care produsele au intrat în depozitul Hera Store.

Magazinul nostru acceptă returnarea produselor achiziționate online, în termen de 15 zile calendaristice, din partea persoanelor fizice în cazul produselor comandate de la distanță și livrate prin serviciul de curierat.

Pentru a beneficia de retur, este necesară completarea formularului de solicitare. După confirmarea acceptului de retur din partea Hera Store prin telefon sau chat, produsul poate fi trimis înapoi la depozit. Plata transportului de retur va fi în această situație de către client. Contravaloarea produselor va fi returnată în cel mult 30 de zile de la primirea formularului.

Atunci când expediați coletul către noi, produsul trebuie însoțit de o copie a facturii.

Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate și-așa mai departe, pentru readucerea lor la starea inițială. Aceste taxe pot avea o valoare între 0 și 80% din valoarea inițială a produsului.

Pot inlocui produsele comandate initial?

 In cazul in care doresti sa inlocuiesti comanda initiala ne poti contacta prin urmatoarele metode:

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala.

In cazul in care comanda initiala nu a fost expediata si produsele cu care inlocuim produsele din comanda initiala sunt pe stock, nu exista nici un cost suplimentar. In cazul in care produsele nu sunt pe stock, se va adauga un termen suplimentar de livrare a comenzii si vei fi contactat prin e-mail si/sau telefonic pentru informatiile suplimentare.

In cazul in care comanda initiala a fost expediata, se poate aplica politica de retur de 15 zile de la momentul primirii comenzii, atata timp cat produsul/produsele sunt in conditii bune, iar costurile returului vor fi suportate de catre client.

Cum procedez daca am primit comanda necorespunzatoare?

In cazul in care eroarea de comunicare este din partea noastra, vom suporta costul returului dar si inlocuirea produseloc cu cele corecte.

In cazul in care eroarea de comunicarea este din partea clientului si atata timp cat produsul/produsele sunt in conditii bune, se poate aplica politica de retur de 15 zile de la momentul primirii comenzii.

Cum procedez dacă vreau să anulez comanda?

In caz in care doresti sa anulezi o comanda, ne poti contacta prin urmatoarele metode :

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala.

In cazul in care anularea comenzii se face pana la momentul expedierii comenzii, nu exista nici un cost suplimentar.

In cazul in care anularea comenzii se face dupa momentul expedierii comenzii, se aplica termenul de retur de 15 zile, starea produselor impecabila si costul returului va fi suportat de catre client.

Modalitati de plata

Pentru comenzile efectuate online se pot face plăți prin:
  • Plată cu cardul – Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
  • Plată ramburs la curier – Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va aparea pe extrasul de cont cu numele hera-store.

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Cum se efectueaza transportul?

Transportul se face prin Fan Courier.

Care este costul transportului?

Costul minim de transport este de 25 de lei in orice localitate in Romania.

Intrebari generale

Sunt lucrate manual produsele vandute pe Hera-Store.ro?

Produsele noastre sunt lucrate manual in atelierul nostru din Grecia, de catre oamenii cu decenii de experienta in domeniul decoratiunilor hand made, folosind materiale de inalta calitate importate in exclusivitate pentru atelierul nostru. Exceptie reprezinta o serie de produse decorative create in serii limitate de terte firme cu care colaboram.

Care este provenienta produselor din magazinul vostru?

Produsele dar si conceptele apartin in totalitate atelierului nostru din Grecia, unde timp de 30 de ani conducem si stabilim trendurile in piata comercializarii produselor decorative, decoratiunilor pentru evenimente dar si decoratiuni de sezon (Craciun, Paste).

Cum pot lua legatura cu un reprezentant Hera?

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala

Ce garantie au produsele?

Garantia produselor noastre consta in depozitarea, transportul si inmanarea optima catre client si este valabila pentru perioada de 15 zile asemena politicii de retur.

Pentru mai multe informatii specifice fiecarui produs va stam la dispozitie cu informatii suplimentare :

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala