Intrebari frecvente

Sectiunea de intrebari si raspunsuri va fi actualizata constant, cu raspunsuri, la intrebarile clientilor.

01. Achizitii si rambursari

Cum comand?

În funcție de disponibilitatea tehnică poți efectua o comandă prin telefon, sau pe chat-urile prezente pe hera-store.ro accesând ferestrele precum Whatsapp Chat si Facebook Chat. Categoric cea mai sigura solutie este sa comanzi Online prin intermediul platformei hera-store.ro

In cate zile pot fi livrate produsele care NU sunt in stoc?

Echipa Hera depune eforturi in a va furniza cat mai multe date pentru produsele de pe platforma noastra. In cazul in care nu esti multumit de produs, termenul de retur este de 15 zile de la primirea comenzii. Pentru ca returul sa fie acceptat trebuie produsele sa fie in stare impecabila si costul transportului va fi suportat de catre client.

In cat timp se vor livra produsele comandate?

Daca produsele comandate sunt in stoc, comanda va fi expediata in aproximativ 3 zile lucratoare de la momentul plasarii comenzii. In cazul in care se vor intampina probleme cu expedierea si termenul de livrare va depasi termenul prestabilit, vei fi contactat prin e-mail si/sau telefonic.

Care este politica de retur?

Echipa Hera depune eforturi in a va furniza cat mai multe date  pentru produsele de pe platforma noastra. In cazul in care nu esti multumit de produs, termenul de retur este de 15 zile de la primirea comenzii. Pentru ca returul sa fie acceptat trebuie produsele sa fie in stare impecabila si costul transportului va fi suportat de catre client.

Pot inlocui produsele comandate initial?

In cazul in care doresti sa inlocuiesti comanda initiala ne poti contacta prin urmatoarele metode:

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala.

In cazul in care comanda initiala nu a fost
expediata si produsele cu care inlocuim produsele din comanda initiala
sunt pe stock, nu exista nici un cost suplimentar. In cazul in care
produsele nu sunt pe stock, se va adauga un termen suplimentar de
livrare a comenzii si vei fi contactat prin e-mail si/sau telefonic
pentru informatiile suplimentare.

In cazul in care comanda initiala a fost expediata,
se poate aplica politica de retur de 15 zile de la momentul primirii
comenzii, atata timp cat produsul/produsele sunt in conditii bune, iar
costurile returului vor fi suportate de catre client.

Cum procedez daca vreau sa anulez comanda?

In caz in care doresti sa anulezi o comanda, ne poti contacta prin urmatoarele metode :

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala.

In cazul in care anularea comenzii se face pana la momentul expedierii comenzii, nu exista nici un cost suplimentar.

In cazul in care anularea comenzii se face dupa
momentul expedierii comenzii, se aplica termenul de retur de 15 zile,
starea produselor impecabila si costul returului va fi suportat de catre
client.

Cum procedez daca am primit comanda necorespunzatoare?

In cazul in care eroarea de comunicare este din partea noastra, vom
suporta costul returului dar si inlocuirea produseloc cu cele corecte.

In cazul in care eroarea de comunicarea este din
partea clientului si atata timp cat produsul/produsele sunt in conditii
bune, se poate aplica politica de retur de 15 zile de la momentul
primirii comenzii.

02. Intrebari generale

Sunt lucrate manual produsele vandute pe Hera-Store.ro?

Produsele noastre sunt lucrate manual in atelierul nostru din Grecia, de
catre oamenii cu decenii de experienta in domeniul decoratiunilor hand
made, folosind materiale de inalta calitate importate in exclusivitate
pentru atelierul nostru. Exceptie reprezinta o serie de produse
decorative create in serii limitate de terte firme cu care colaboram.

Care este provenienta produselor vandute de Hera-Store.ro?

Produsele dar si conceptele apartin in totalitate atelierului nostru din Grecia, unde timp de 30 de ani conducem si stabilim trendurile in
piata comercializarii produselor decorative, decoratiunilor pentru evenimente
dar si decoratiuni de sezon (Craciun, Paste).

Cum pot lua legatura cu un reprezentant Hera

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala

Ce garantie au produsele?

Garantia produselor noastre consta in depozitarea, transportul si
inmanarea optima catre client si este valabila pentru perioada de 15
zile asemena politicii de retur.

Pentru mai multe informatii specifice fiecarui produs va stam la dispozitie cu informatii suplimentare :

Prin e-mail :

Prin apel telefonic la numarul :

Prin Whatsapp sau Facebook chat de pe pagina principala